فروش

 خانه / فروش
فیلتر (Filter)
شرکت فنی و مهندس پالاگر تأمین کننده انواع فیلترهای آب و فاضلاب می‌باشد. ثبت سفارش
  ممبران (Membrane)
شرکت فنی و مهندسی پالاگر به عنوان تأمین کننده فیلترهای ممبران در سایزها و مارکهای مختلف می‌باشد.
  فیلتر PP
شرکت فنی و مهندسی پالاگر به عنوان تأمین کننده فیلترهای میکرونی از جنس پلی پروپیلن که به عنوان یکی از پر کاربرد ترین تجهیزات تصفیه آب در صنعت آب شیرین کن و اسمز معکوس، می‌باشد.
عملکرد این فیلترها در جهت حذف ذرات معلق موجود در آب از قطر 1 تا قطر 10 میکرون استفاده می‌باشد.
شرکت فنی و مهندسی پالاگر از فیلتر PP به عنوان تجهیزات پیش فیلتراسیون استفاده می‌نماید.
  فیلتر الیافی
شرکت فنی و مهندسی پالاگر به عنوان تأمین کننده فیلترهای میکرونی از نوع الیافی که به عنوان یکی از پر کاربرد ترین تجهیزات تصفیه آب در صنعت آب شیرین کن و اسمز معکوس، می‌باشد.
عملکرد این فیلترها در جهت حذف ذرات معلق موجود در آب از قطر 1 تا قطر 10 میکرون استفاده می‌باشد.
شرکت فنی و مهندسی پالاگر از فیلتر الیافی به عنوان تجهیزات پیش فیلتراسیون استفاده می‌نماید.
فیلتر سرامیکی
مطابق با بسیاری از روشهای فیلتراسیون|،آب به یک سمت از فیلتر هدایت می­شود و طی عبور آب از فیلتر ذراتی که اندازه آنها از سایز منافذ بزرگتر است در پشت فیلتر باقی می­مانند. نظیر باکتریها، تک یاخته ها و میکروبها از آب زدوده می­شوند. فیلترها قادر به زدودن ویروسها از آب نیستند، ویروسها به دلیل کوچک بودن سایز از فیلترها عبور می­کنند و به سمت دیگر فیلتر که تمیز است انتقال می­یابند. از اینرو فیلترهای سرامیکی آب با نقره بهبود می­یابند تا کاملا درزگیری شوند. نقره کمک می­کند تا باکتریها کشته و یا ناتوان شوند و مانع رشد کپک و جلبک در بدنه فیلتر می­گردد.
  فیلتر رزینی
این نوع فیلترها شامل محفظه‌ای پر از رزین‌های تبادل کاتیونی قوی، برای کاهش سختی کل آب و تأمین آب نرم به وسیله حذف کلسیم و منیزیم کربنات می‌باشد .
  فیلتر کربنی
فیلتر کربنیبه منظور حذف طعم، بو، رنگ ، BOD ، COD ، مواد آلي و کلر آزاد مورد استفاده قرار مي‌گيرد. کربن فعال مواد آلی موجود در آب را جذب و سپس تجزیه می‌کند. در فیلتر كربني، آب از بستر ذغال كربن اكتيو گرانولي عبور كرده و رنگ و بوي آن توسط ذغال كربن جذب شده و در نتيجه آب خروجي بدون هر گونه طعم، بو و رنگ خواهد بود.
  سیلیس
بستر سنگ سیلیس فیلتر شنی‌ها که همان شن فیلتر شنی می‌باشد، جهت حذف مواد معلق و گل و لای موجود در آب استفاده می‌شود. فیلترها بر اساس طبقه بندی بستر سیلیس در دستگاه قرار گرفته و توانایی حذف ذرات تا اندازه 50 میکرون را دارند
 
  کربن فعال
کربن فعال (دوده، کربن فعال، ذغال فعال، ذغال اکتیو) به گروهی از مواد کربنی اطلاق می‌شود که ساختار دارای تخلخل و پوکی بسیار زیاد و در نتیجه سطح داخلی و خارجی بسیار زیاد دارند و دارای قدرت جذب زیادی برای گازها و مایعات می‌باشند
 
  مواد شیمیایی
  پلی‌آلومینیوم کلراید
در سالهای اخیر، پلی آلومینیوم کلراید (Poly Aluminium Chloride) که به اختصار PAC نامیده می شود، به طور گسترده‌ای به عنوان جایگزینی برای دو منعقد کننده قدیمی سولفات آلومینیوم و کلروفریک مورد استفاده قرار گرفته است.
  سولفات فرو
سولفات آهن 2 یا فرو سولفات (Fe2(SO4)3، FeSO4) ترکیبی است که بسته به pH می‌تواند به صورت کریستالهای آبی یا سبز رنگ تولید گردد. در حالت عادی در ترکیب سولفات آهن هفت مولکول آب وجود دارد و که در صورت خشک شدن شش مولکول آب را از دست داده و تبدیل به پودر سفید رنگ تک آبه (منو هیدرات) می‌شود.
  آلوم
سولفات آلومینیوم به فرمولAl2(So4)3.(NH4)2So4.24H2O(زاج سفید) محصولی به شکل نباتی، گرانول و یا پودر می‌باشد که محلول آن در آب دارای PH اسیدی است و با استفاده از هیدروکسید آلومینیوم تولید می‌گردد.
پلی‌الکترولیت
   آنتی اسکالانت
گذشت زمان به دلیل وجود نمکهای محلول در آب ورودی به سیستم RO، محل‌های عبور آب از غشا دچار گرفتگی شده و به اصطلاح scaling به وجود می‌آید. از جمله موادی که روی غشاء رسوب می‌کنند، می‌توان به کربنات کلسیم (CaCO₃)، سولفات کلسیم (CaSO₄)، سولفات باریم (BaSO₄)، و سولفات استرانسیوم (SrSO₄) اشاره کرد. رسوبات سیلیکا (SiO₂) و فلوراید کلسیم (CaF₂) کمتر متداول هستند اما مشکل ساز می‌باشند. برای جلوگیری از تشکیل این رسوبات بر روی ممبرین به آب ورودی به سیستم RO؛ غلظت مناسبی آنتی اسکالانت تزریق می‌شود. شرکت فنی و مهندسی پالاگر با بهره گیری از متخصصان مجرب، تأمین کننده انواع آنتی اسکالانت با کیفیت بالا و قیمت مناسب می‌باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید
 
  سدیم بی‌کربنات
جوش شیرین یا بی‌کربنات سدیم با فرمول NaHCO3یکی از نمک‌های سدیم در ترکیب با کربنیک اسید است که تنها یک هیدروژن اسیدی این ترکیب با سدیم جایگزین شده‌ است. این ترکیب، بی‌ بو و بی‌ طعم است که کمی دارای خاصیت بازی است و به صورت پودر سپید یا بلورین است. از خواص جوش شیرین می‌توان به جاذب رطوبت و بوگیر بودن آن اشاره کرد که در سه گرید داروئی، خوراکی و صنعتی تولید می‌گردد.
آهک هیدراته
آهک شکفته همان آهک زنده CaO است که در اثر ترکیب شدن با آب تبدیل به آهک شکفته یا آهک مرده و یا آهک آب دیده می‌گردد. نام شیمیایی ترکیب آن کلسیم هیدروکسید است. آهک زنده میل ترکیبی شدیدی با آب دارد. شدت حرارت آزاد شده به قدری است که مقداری از آب مصرفی را تبخیر می‌کند و مقداری از سنگ آهک را که کاملاً پخته نشده باشد تبدیل به آهک زنده می‌نماید.
کلسیم کلرید
کلریدکلسیم با فرمول شیمیایی CaCl2(کلسیم کلرید، کلسیم دی کلراید) یک ترکیب شیمیایی متشکل از کلسیم و کلر است. این ماده در آب بسیار محلول است. کلرید کلسیم یک ماده بلورین سفید رنگ است. شکل ظاهری آن به صورت دانه دانه ، کلوخه یا پرک می‌باشد.
کلسیم هیپوکلریت
هیپوکلریت کلسیم به فرمول Ca(OCl)2(پرکلرین) به وسیله واکنش کلر با شیر آهک در مجاورت سدیم هیدروکسید در طی یک فرآیند چند مرحله‌ای، دوغاب پرکلرین تهیه می‌شود که متعاقباً با فیلتراسیون و خشک نمودن، گرانولهای پرکلرین بدست می‌آید. این ماده ضد باکتری (ضد بو)، گند زدا، ضد عفونی کننده، ضد قارچ و معرف سفید کننده می‌باشد. و به علت فرّار بودن کلر آن باید در ظروف در بسته و در جای خشک و دور از نور مستقیم آفتاب نگهداری گردد.
کلرید منیزیم
   کلرید منیزیم در  کیسه های 25 کیلوگرمی و پک‌های 1 کیلوگرمی تولید می‌شود. این اسید در گریدهای صنعتی و آزمایشگاهی می‌باشد و در انواع کلرید منیزیمچینی موجود می‌باشد. لطفا جهت اطلاع از قیمت کلرید منیزیمبا شرکت فنی و مهندسی پالاگر تماس حاصل فرمایید.
اسید نیتریک
اسید نیتریک یک اسید قوی و مایعی خورنده است که توسط اکسیداسیون آمونیاک و سپس واکنش احیایی با آب بدست می‌آید. اسید نیتریک خالص و بی رنگ بوده و یک عامل اکسید کننده می‌باشد
اسید سیتریک
اسید لیمو یا اسید سیتریک یک اسید ملایم معدنی با فرمول ساختاری C6H8O7 می‌باشد. دلیل نام گذاری این ماده، وجود آن در ترکیب لیمو ترش و سایر مرکبات است به طوری که در حدود 8% وزنی این گونه میوه‌جات را تشکیل میدهد
.
SMBS
 
EDTA
 
رزین
ثبت سفارش