تصفیه آب خاکستری

 خانه / خدمات / تصفیه آب / تصفیه آب خاکستری

تصفیه آب خاکستری#

 

(pdf.750kb) کاتالوگ دستگاه تصفیه پساب خاکستری

تصفیه آب خاکستری و تصفیه آبهای سطحی،باران

تصفیه آب خاکستری در سراسر ایران

تمام پساب تولید شده توسط افراد در خانه و مجتمعهای اداری یا تجاری به جز پساب سرویس بهداشتی را آب خاکستری میگویند که درصد زیادی از پساب را شامل میگردد که ناشی از وان حمام،دوش حمام،ماشین لباسشوئی و ظرفشوئی،سینک روشوئی،شیرآشپزخانه، و هر نوع پساب که آلودگی کلیفرمی(Fecal and Total Coliform) نداشته باشد، بوده لذا تصفیه و بازگردانی آن از اهمیت ویژه اقتصادی و زیست محیطی برخوردار می باشد. آب خاکستری با پساب سیاه یا فاضلاب توالتی که به آن گندآب هم گفته می شود و ناشی از فضولات انسانی است تفاوت بسیار دارد.

کاربردهای پساب خاکستری

         آبیاری فضای سبزبه صورت اتوماتیک و مکانیکال

    شستشوی محوطه پارکینگ

         کارواش

     فلاش تانک سرویس بهداشتی

         آبیاری روف گاردن برج ها

         آبیاری باغات در کشاورزی

       آبیاری گلخانه ها

        میکس بتون

         سیستم های خنک کننده

         صرفه جویی در مصرف آب شرب

         صرفه جویی در هزینه های مصرفی


آب خاکستری جهتتمامی ساختمانها و مجتمع های اداری،تجاری و مسکونی، همچنین صنایع و نیز هتل ها، رستوران ها و استخرهای شنا و آب دور ریز ورزشگاه ها نیز قابل استفاده می باشد.

سیستم تصفیه آب خاکستری با توجه به مدل های مختلف، ساخت شرکت فنی و مهندسی پالاگر عملکردهای متفاوتی دارد. در مدل های ساده تر از روش های کم هزینه مکانیکال استفاده می شود و مدل های پیشرفته تر توانایی حذف روغن و چربی و مواد جامد را نیز دارد. لذا پساب ناشی از حمام و سینک روشوئی،ماشین لباسشویی و ظرفشویی و سینک روشویی در آپارتمانهای مسکونی، مجتمع های اداری و تجاری، هتل ها، رستورانها، مدارس، وضوخانه مساجد، استخرهای شنا،آب باران و غیره توسط یک یا چند تانک جمع آوری میشود و یک سیستم ساده و مقدماتی و ارزان قیمت بر روی آن قابل اجرا خواهد بود.

جهت مشاوره رایگان همین حالا تماس بگیرید

سیستم های تصفیه پساب خاکستری در مدل های مختلف ساخت این شرکت در کاربردهای متفاوت و با صرفه اقتصادی قابل ارائه به مشتریان گرامی در سراسر ایران می باشد.

شرکت فنی و مهندسی پالاگر

مشاوره رایگان

با ما تماس بگیرید

 

 

+982126643787  

  • +982126643241  

  • +989120615154